Vårfräsch i håret

Idag hade vi kundpass i skolan på förmiddagen, jag skulle göra utväxtfärg på Ylva med Rebecca och det gick jättebra. När vi käkat så ville Rebecca fixa sin utväxt också så jag och Hanna satt igång med det lite snabbt. När vi var klara så fick dom gå hem men lilla jag var tvungen att stanna kvar för jag skulle äntligen fixa min egen utväxt och även lite bli lite ljusare i längderna på 3:ornas kundpass.
 
Mitt resultat vart såhär:
 
Jag fick folieslingor i hela håret + nyansering med 10,1 och 10,2 blandat för att få bort det gula + toppning för ENDAST 250kr.
 
Jag är iallafall sjukt nöjd med håret. Imorgon har vi Nationella provet i svenska (uppsats skrivning) på morgonen klockan  08.30 till 10.30, hmm.. kul va? NOOOT. Vi börjar liksom egentligen 12.40 på torsdagar så vi skule haft världens sovmorgon där... + att vi bara har det provet imorgon och sedan börjar vi nästa lektion 14.50 så jag tror jag åker hem på hålan. 
Aja, ikväll ska jag se på "Welcome to Sweden" på 4:an iallafall, världens roligaste serie :D :D
KRAM
 
 
Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma säger:

Här har jag fotat med 50mm f/1,4 - så väldigt "tätt" på med andra ord i hennes lilla rum, haha, men det funkade och jag älskar ju det korta skärpedjupet jag kan få med det objektivet :)

Svar: jag har ju det jag med, men förstår inte hur dina bilder blir så mycket finare än mina:/ :)
Sandra ullvin

2014-05-08 | 20:39:57
Bloggadress: http://madeleines.se
Amanda Niclasson säger:

Riktigt fint! :)

Svar: Tack snälla du :D
Sandra ullvin

2014-05-09 | 06:58:08
Bloggadress: http://femtiotrekvm.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback