Lördag och sol

Gud vilken dag vi haft, återigen underbar! Fast ännu bättre än igår vill jag klargöra. Strålande solsken och inte ett enda moln på himlen + 25 grader i skuggan. Va mer kan man begära? 
Dagen har varit toppen från början till slut, jag började dagen med att gå ut och sola på baksidan med pappa och Patrik! Sedan åkte jag till alva och vi cykla ner till gropen en stund. Sen till hanna men innan köpte vi med oss lite glass, dricka och jordgubbar. Här kommer lite bilder dröm dagen (mobilbilder)
 
 
 
 
 

nu vart bilderna jätte stora men det får ni leva med, jag orkar inte ta fram datan utan bloggar från appen för första gången.. ska gå och lägga mig nu så vi hörs mina goingar :D
Kram
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback