Cupcake fika

Hej på er!!
Idag fick vi främmande på eftermiddagen av Annika, Melker och Anders. Efter att vi käkat lunch så började jag och Melkis baka cupcakes som efterrätt, det tog ett par timmar men när vi väl var klara så var dom skitgoa :D
Jag gjorde choklad cupcakes med rosa crem cheese frosting och dekorerade med lite Hallon och stössel.
Någon frågade om jag tyckte min nya cupcakes och muffinsmaskin fungerade bra och mitt enda svar till det är att jag aldrig mer tänker använda ugnen när jag ska bara muffins/cupcakes. Den var suuuuperbra!!!
Gräddade 6 muffins på mindre än 5 minuter, och dom fick superfin form också. Bara toppen!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Linnéa Holmsten säger:

Åh mums vad gott det ser ut! Speciellt de sista cupcakesen!

Svar: Ja, de var dom också :D
Sandra ullvin

2014-05-03 | 18:02:30
Bloggadress: http://linneaholmsten.blogg.se
Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK säger:

Åhhh va fina :D

Svar: Men tack :D
Sandra ullvin

2014-05-04 | 13:39:12
Bloggadress: http://www.jfotografi.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback