lite shopping med alva

 
'
 
Hej Vänner!
Idag vart det lite shopping efter lunch med Alva nere på stan, vi fikade lite i mellan och fortsatte kolla lite efter också. Jag var i behov av ett nytt shampo så jag köpte Lanzas "Healing Moisture", sen köpte jag även två små tuber med shampo och balsam från "Matrix" som jag tänkte testa och se om dom är bra :D
 
Jag hittade en tröja från H&M som jag tyckte var snygg och den kostade endast 99kr dessutom så jag köpte den också. Jag har fått en liten fling för att göra naglar på andra nu efter att jag köpte lösnaglarna så jag köpte lite nytt limm också eftersom mitt nästan är slut och är verkligen skit dåligt..
Sedan köpte jag en eyeliner också (och ett Svartepetter kortspel, haha ).
 
Nu ikväll ska jag och mamma kolla på Melodifestivalen finalen och jag är nästan helt hundra på vem som vinner minsann, vem tror ni vinner??
Jag tror:
 
 
Den är verkligen GRYM!!!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback