Klarade Matten :D

Hej!
För några dagar sedan så fick vi reda på vad vi hade på mattenationella och jag hade 18 poäng och 20 var godkänt så jag klarade det inte.. fy satan va det var surt kan jag lova! Men skam den som ger sig så körde jag på och pluggade och hade bestämt mig att Jag SKULLE klara det och få E i betyg! Så den sista veckan nu i skolan så körde jag på som attan och jäklar ni, JAG KLARADE DET. Som sagt SKAM DEN SOM GER SIG!!!!
Alla kan om man vill.
Så nu kommer jag alltså att få E i matten och slippa den helt för resten av mitt liv om jag så vill :D
Är så glaaaad!!!
 
Kommentarer
Ida säger:

Vad bra att du klarade matten!

Svar: ja verkligen :D
Sandra ullvin

2014-06-03 | 20:56:38
Bloggadress: http://alwaysida.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback