Glöm ej att packa in håret när det är varmt!!

Nu när det är så varmt så vill man ju nästan bara ligga i vattnet hela dagen, och det resulterar ju att håret också blir blött, ellerhur? Och ni vet hur håret mår av för mycket vatten?? Urkasst! 
 
Så kom ihåg att packa in håret VÄLDIGT ofta nu på sommaren, jag gör det nästan varje kväll eftersom att jag badar en del då vi har pool på tomten.. Och det ni ska använda är en inpckning som återfuktar mycket, eftersom att vattnet torkar ut. Här nedanför så har jag gjort ett litet urval på några bra återfuktande inpackningar som är perfekta att ha i på kvällen när man badat hela dagen. 
 
 
Alla finns att köpa på Bangerhead, eller i vanliga frisörbutiker! 
 
Kom ihåg att du måste ta hand om ditt hår lika mycket som du tar hand om din kropp!! dom fungerar iprincip på samma sätt.
 
Ta hand om er!
Kommentarer
Linnéa Thell Jansson säger:

Gjorde en imorse ;)

Svar: toppen!
Sandra ullvin

2014-07-25 | 17:35:57
Bloggadress: http://linneajthell.blogg.se/
Lena i Wales säger:

Jag har ett väldigt lättskött hår. Gör egentligen inget år det. Läcker smoothie!

Svar: va bra! men det är väldigt bra för ditt hår om du gör någon inpackning lite då och då iallafall :)
Sandra ullvin

2014-07-26 | 10:37:51
Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback