kass mobil Outfit

  
Måndags outfit | Dagens lilla jag ( trött och inte speciellt taggad för skolan imorgon..)

Snart hälsar vi skolan välkommen igen och ser pigga och glada ut, även fast jag inte alls är redo för skolan igen nu efter lovet.. Men det är bara att gå upp och köra igång så man får ta studenten någon gång, vilket dock är ett tag kvar..
 
Idag har jag annars vaknat ganska tidigt i jämnförelse med vad jag gjort resten av lovet, hehe. Klockan 10.00 slog jag upp mina ögon idag, mina päron skulle åka och köpa en ny säng då så jag hängde med istället för att bara sitta hemma och inte göra någon nytta alls. Vi käkade en spontan lunch på Ikea också när vi ändå var där!
Mums!!!
Nu ikväll ska jag bara ta det lungt och försöka gå och lägga mig i tid så man kommer upp imorgon utan att fötterna ska hänga efter en.. Haha!
 
Hoppas ni haft ett bra jullov.
 
Kommentarer
Catrin Sandberg säger:

Hej, jag klickade in på din blogg och såg att du hade en väldigt fin design. Du kanske kan kolla min blogg och hjälpa mig fixa en också då min försvann igår och det ser så tråkigt ut att ha den jag har nu. Tack och ha en super dag!

Svar: Hej!Jag skulle jätte gärna hjälpa dig men det är så att jag gjorde min design på Photoshop och har nu inte tillgång till det längre.. Jag hade helst velat göra en till mig själv också men tyvärr så går ju det inte.:(
Sandra ullvin

2014-01-07 | 07:34:08
Bloggadress: http://catrinsandberg.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback