Snart börjar 2015!!

Hej mina fina!
 
Idag är det abslout sista dagen på 2014, och jag ska inte vara ute och festa som alla andra ungdomar idag :) jag ska fira in det nya året med min familj ♥ Jag har aldrig varit någon festmänniska och misstänker att jag aldrig kommer att bli det heller, men herregud det finns en massa andra bättre saker i livet än alkohol, så känner jag :)
 
iom det nya året så händer det lite på min åldersfas också, jag fyller ju hela 18 år detta år!! Och då ska jag minsann ta mitt körkort i maj då jag fyller år. Jag har även köpt scrapbooking som jag och min bästa kompis josefin ( Hon har en egen) har tänkt dokumentera och decora med bilder och text hela mitt/vårat 18års år. Det blir som en liten minnesbok för hur hela mitt år var då jag äntligen blev 18 år:) Allt kommer att dokomenteras (det roliga som händer förståss!!)
 
Jag välkomnar detta år nu, jag är mer än redo!! Hoppas detta året blir ett bra år och att jag får uppleva en hel del bra saker med min familj och mina vänner!!
 
 
 
GOTT NYTT ÅR KÄRA NI 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Emma säger:

Vart gör du dina collage?

Svar: jag gör faktiskt inga collage :) jag laddar upp bilderna i storlek 300 och lägger dom bredvid varandra :)
Sandra ullvin

2015-01-01 | 16:48:02

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback