min komihåg lista för ullared

1. Färgpensel
2. pormask-skrubb
3. ögonbrynskniv
4. liten sax
5. ögonfransböjare
6. foundation 
7. concealer
8. fotkräm
9. 3 st ljuslyktor
10. tavla
11. solbrillor
12. nagellacks remover (burk) 
13. nagelfilar
14. plånbok
15. trippel nagellack
16. Bakningssaker --->  sprits , tårt"spade" , snurrplatta , tårtfat 
 
Här fick ni en liten smygtitt på vad jag ska köpa eller åtminstone kolla på när jag kommer till ullared. Än så länge är nog inte listan färdig men såklart så ska jag inte bara köpa dessa saker som står här utan dom är endast till mig själv då jag inte ska glömma att kolla på dom när vi kommer dit. 
 
Har även sett en söt klänning som jag ska köpa om den är lika fin i verkligenheten och passar bra på mig. 
 
För er som inte redan visste att gekås har en hemsida och en blogg som dom dagligen lägger ut lite saker som finns att köpa just nu så länkar jag sidan eller ja, bloggen HÄÄÄÄÄÄR. Där kan du gå in och kika ifall du är intresserad av vad som finns :) 
dom lägger inte ut några priser så det blir en överraskning när man kommer dit.
(men om man vill kan man kolla i kommentarsfältet och se ifall någon som varit där och köpt varan vet priset)
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback