Mot Ullared!!

Äntligen har dagen kommit, jag har väntat sååå länge på denna dag.
Allt är färdigpackat och vi ska nu packa in oss själva i bilen, vi med. Jag är så glad! Det var hela 1 år sen PRICK som vi var på ullared faktsikt! Vi åkte dit den 28 oktober 2012 sist, så nu är det dags.
4000kr kommer att finnas i min plånbok när jag går in, och betydligt mindre när jag går ut.
 
Jag kommer inte att blogga när vi är där nere, för där har jag inget internet.. Men imorgon när vi kommer hem så gör jag en ullared Haul som jag lovat att jag ska göra. Så ni kommer inte att missa någonting alls som jag köpt!
Men nu måste jag avsluta här, för nu ska vi åka:)
 
Kramar från Sandra
 
Kommentarer
louise säger:

Åh vad fusk jag vill också dit. Dock har jag redan vart där i år men vill dit igen ^^ Ha en bra dag!! :)

2013-10-28 | 09:06:16
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback