Dagens Sandra ♡

Hej!
Idag är det söndag igen mina vänner!!
Har varit lite kass med bloggen nu dom två senaste dagarna.. Men nu är jag på fötter igen (tror jag) och kommer uppdatera som vanligt. Idag var med med pappa till köping för att hämta en häck som mamma och pappa ska plantera som staket typ på framsidan av vårat hus. Vi käkade på Max innan vi for hem igen:) 
Jag lovade ju er att ni skulle få se bild på mitt hår, men jag har har värsta bad hair day idag, eller aa har haft det hela helgen.. Men ni ska få se lite nu ändå.. vill inte ha det utsläppt nu så ni får kanske bättre bild sen!
Man ser att det blivit lite blondare ellerhur?:)
 
Skulle vilja bli ännu blondare om ett tag, så vi får se vad som händer. Idag ska jag plugga lite och bara ta det lugnt här hemma och kolla lite på desperate Housewievs.
 
Kass bild åt vänster.. 
 Dagens Sandra är klädd i :

Tröja - Esprit (tack Annika<3)
linne - gina tricot
jeans - Lager 157
 
Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Sandra
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback