Mellandagsrea Och nya produkter.

Hej vänner!
Idag har jag och josefin varit och shoppat lite på mellamdagsrean hela dagen lång. Vi började på stan och där hittade jag 3st tröjor på gina tricot och New yorker.
 
 
 
 
Sedan fick vi skjuts till erikslunds shoppingcenter av josefins mamma, så när vi kom fram käkade vi på IKEA och sedan gick vi runt och kollade om det fanns något att köpa där med. Jag sprang på en tröja till, från JC och sedan lite hårprodukter.
 
 
 
 
Denna gång blev det 2 st Kevin murphy produkter och 1 Sebastian. 
På den första bilden är det ett Balsam som heter "born Again". Jag fick shampoot i julklapp så då köpte jag själv balsamet.
På den andra bilden är det ett Serum Som finns i serien "Young again" av Kevin murphy, den med. 
Sen sist men inte minst ett värmeskydd från Sebastian som ger glans och har lite serum konsistens i själva produkten.
 
 
 
 
Kommentarer
emma säger:

hej fin blogg =)

2013-12-26 | 18:09:30
Bloggadress: http://www.nattstad.se/emmahjorth
Hanna säger:

Fin blogg. såg att du skrev något om din första puusättning i kollan, vad går du för linje? själv går ja sista året på frisörskolan, så tyckte de var kul att se!
god fortsättning! :)

Svar: Jag går också frisör, fast första året:)
Sandra ullvin

2014-01-01 | 22:36:57
Bloggadress: http://www.nattstad.se/hannaaugustsson

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback