Då var det färdig slingat (och toppat).

 
 
 
Då var det färdigt och jag vart jätte nöjd. Hon gjorde folieslingor med blekning och vääääldigt många foliepaket blev det kan jag säga..Riktigt tungt på huvudet. men vill man vara fin får man lida pin eller vad är det man brukar säga?. Hon klippte även pyttelite på topparna så att det fräschades upp litegrann:)
 
Imorgon har vi simning i skolan... Jag vill verkligen inte. Men man måste inte doppa huvet så då slipper jag få grönt hår iallafall:)
 
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Vart slingrade du det och hur mycket kostade det? :)

Svar: Jag slingade det på min skola i västerås, carlforsska! det kostade 200kr för klippning och slinning eftersom jag går på frisörlinjen. Men annars brukar det kosta ca 400 där.
Sandra ullvin

2013-12-06 | 21:03:01

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback