Sandra vill haaa

 
Just nu är jag inne i en VILL-HAAA allting period.. Helt galet hur mycket jag vill gå ut och shoppa kläder och massor med nya hårprodukter.. Men dom där jäkla pengarna alltså.. Tänk om man hade ett pengarträd!!? Va livet skulle vara bra då alltså :)
 
Alla dessa hårprodukter här över vill jag köpa.. Har provat 3 av dom och gillar dom starkt!! Schwarzkopf var på våran skola igår och pratade lite om deras produkter och vi fick även testa dom på plats. Jag fastnade otroligt för en av deras nya produkter som är dom 2 längst åt höger som heter " BC oil miracle mist". Grejen är den att dom luktar gaaalet gott samtidigt som dom är suuuperbra!! Den orangea är till för lite tjockare och slitnare hår och den gula är till för normalt hår. Det är en produkt som ger glans och beter sig som en olja i sprayform och som värsta plusset så förkortar den torktiden på håret med ca 30% (om jag minns rätt).
 
AWESOME RIGHT???!! :)
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback