Ullared imorgon

Jag är så sjuuuukt taggad inför imorgon då vi ska till ULLARED!!!! vi kommer att åka vid 05.00 på morgonen och då beräknas vi vara framme runt 10.00 om allt går som det ska. Ikväll ska jag hem till Hanna med Julia och Josefin. Vi ska käka lite och bara ta det lungt, eftersom jag ska upp så pass tidigt imorgon så måste jag hem och sova ganska tidigt också, men vafan gör det? haha
 
Josefin ska hänga med också så det blir extra kul för mig som får någon att umgås med därinne :D
Nu ska jag upp till ica för att ta ut dom sista pengarna från mitt konto inför imorgon. 
Kram på er!
 
 
 
Kommentarer
Malin säger:

Kan du inte göra en haul?

Svar: jo, de kommer idag :)
Sandra ullvin

2014-05-02 | 17:37:18

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback