Min 18 års dag!

 
 
Idag var dagen äntligen här!! Min 18-årsdag. Nu är jag äntligen myndig, får köpa vad jag vill i butiker, nätshoppa, åka vart jag vill utan målsmans godkännande osv. Det finns så mycket som jag får göra idag som jag inte fick igår liksom..  Man känner sig FRI. 
 
Jag bakde denna tårta till idag (vimpeln har jag pysslat ihop själv), det vart en 2 våningstårta med god fyllning och rosa spritsad grädde runt. Kunde dock varit lite noggrannare med att spritsa rosorna runt tårtan, men hade lite bråttom så det fick bli en snabbis. Men goood vart den.
 
Ni får bilder på presenterna lite senare nått tillfälle, kanske nu imorgon eller på torsdag, antagligen på torsdag då jag jobbar till 18.00 imorgon och kan inte ta bilderna då pågrund av för mörkt.. 
 
Kommentarer
Svart-Stina säger:

Stort grattis :) Nu var det hundra år sen gamla jag fyllde 18, men minns frihetskänslan mycket väl...

Svar: tack snälla du :) ja skönt är det :)
Sandra ullvin

2015-05-26 | 20:22:50
Bloggadress: http://svartstina.webblogg.se/index.html

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback