och så var söndagen här igen..

hej på er kära vänner!
Min helg har varit superbra men gick fort som attans.. som vanligt kan man väl säga, hihi. Nej men i fredags umgicks jag med några kompisar enda in på natten, och åkte därifrån vid 02.00 ungfär och då hoppade jag av vid alva (kusin) och sov där istället för att åka hem och vi var vakna enda till 04.00 då vi däckade i varsin säng.. haha
 
På lördagen var vi båda helt slut och låg kvar i sängen nästan hela dagen och bara såsade.. Vi kollade på en film hemma hos mig lote senare på eftermiddagen men båda somnade så vi hann inte se så mycket, haha... Sen sov jag hemma hos henne natten till idag också.. 
 
Nu är det söndag och jag ska strax gå och lägga mig och se filmen vi började kolla på i lördags och hoppas jag inte somnar nu med, haha...
 
Imorgon är det måndag IGEEEEN.... men jag börjar 11 så får sova en liten stund extra iallafall, haha ;)
 Gud vilket tråkigt inlägg.. Jaja godnatt på er!
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback