3 av Dagens inköp

 
 
Hej vänner!
Idag var jag och shoppade lite nytt med mamma och här ovanför ser ni 3 stycken av 4, men den fjärde tänkte jag lägga ut imorgon på min "dagens Sandra" för jag tycker det är dags för en sån nu då jag inte varit så aktiv med det på ett tag nu.. Och då är det ju inge kul om man lägger upp den precis innan, hihi
 
Nej men jackan köpte jag (mamma betalade) på stadium för 999kr (till vintern såklart) och jeansen på h&m för 199kr
(mina favorit jeans som jag var tvungen att köpa ett par till av). Sen köpte jag koftan på Indiska för 699kr
(mamma betalade 300kr ) 
 
Så TACK snälla mamma och pappa! är så glad att jag har er som föräldrar.
 
 
Kommentarer
Mamma Mindy säger:

Så fin jacka du har köpt :)

Svar: tack snälla du!
Sandra ullvin

2014-10-03 | 13:15:20

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback