Önskelista 2014

 
 
 
 
 
Jag har inte sådär supermånga önskningar i år, men här över ser ni lite av det jag önskar mig iallafall. Det känns som att man vill ha allting hela året förutom just när man får önska sig saker och har större chans att få dom. Just när det närmar sig jul och man ska börja skriva önskelista så får (iallafall jag) man total blackout i hela huvudet och minns inte alls vad jag sagt att jag velat ha hela året.. 
 
Så vad önskar jag mig då?
 
- Tamron AF Di 70-300mm 4-5,6 Canon objektiv (macro)
-duntäcke
-Ester elenora sjal (hedvig Rosa)
-victorias secret trosor
-spritspenna 
-STOR hårdounat
-Kevin murphy young again oil
 
Extra:
-En parfym (vet inte vilken än)
-presentkort på erikslunds shoppingcenter
 
Kommentarer
natalie säger:

Helloj!
Hoppas allt är bra med dig,
Har en tävling ute på bloggen nu där man kan vinna produkter av 5000kr i värde, till sin pojkvän, pappa eller bror, kompis haha ja produkterna är till killar :)

Skulle vara jätte kul om ville vara med :)
kram!

2014-11-24 | 20:04:43
Bloggadress: http://www.natalie.disciplin.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback