Första advent ♡

 
Idag är det första advent och det betyder ett steg närmare jul och även MYS-dag med min finaste kusin alva. Sen blir det även lite gym-träning senare ikväll! Har inte bloggat någonting nu igen på hela helgen, men den har varit jättemysig iallafall. Jag va med josefin i fredags och kollade på idol, sen sov hon kvar hos mig för mina föräldrar va inte hemma, dom va uppe i husvagnen hela helgen. Igår va jag och Johanna barnvakt hela kvällen så jag kom hem så sent som 00.40 ungefär, men det var också en trevlig kväll.
 
Imorgon är det första December och jag känner att december bara kommer springa föri och sen är det ett nytt år.. Va tror ni? Men vi får hoppas på att det blir en mysig och bra månad iallafall! 
Kram på er fina ni <3
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback