Solen steker på

Hej på er!!
Har ni det bra vart ni än befinner er någonstans? Jag har det så bra det går att ha det och lever verkligen sommardrömmen här hemma. Solen når upp till ca 30 grader och kommer fortsätta så några dagar framöver dessutom, jag solar och solar när jag kommer hem från skolan tidigt på dagen. Idag hade vi dessutom sista nationella provet så nu är det klart!! SKÖNT må jag säga. Hoppas bara jag klarar det :)
 
Jag har lyckats bränna mig lite, lite på armarna idag minsann, men ingen fara på den vägen för jag köpte kylbalsam så jag skulle slippa lida genom natten. Men det visade sig inte vara så farligt som jag trodde utan det har nästan gått över nu och jag blir brunare och brunare :) 
Vi har även ställt fram poolen idag så den hinner värmas upp lite innan solen bestämmer sig för att försvinna (hoppas den inte gör det förens i höst/vinter) + att jag hittade en liten fyrklöver i gräset också, betyder det att jag får önska mig något?? hihi det är klart jag önskat mig något redan och hoppas på att den ger tur och uppfyller önskningen :D
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback