fika i solen

 
Hej!
Äntligen är solen tillbaka till lilla Västerås!! Nu har vi fått i moln och regn i flera veckor så nu var det på tiden att solen tittade fram. Man vill ju inte ha dåligt väder på skolavslutningen som är om bara några veckor, herregud :O, tänk att jag snart gått ut 1:an på gymnasiet, det går så foooort!! snart står jag väl där på flaket och skriker
"för jag har tagit studeeenteeeeeen, fyfan va jag är braaaa". 
 
Idag är det fredag och jag ska iväg till Hanna och ha myskväll med mina bruds ikväll. Vi ska väl bara kolla film och snacka hela kvällen antar jag, myyyys på hög nivå!
Men innan det ska jag käka lite tacos som alltid på fredagar :D
 
Kommentarer
Kajsa säger:

Hej! Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg! Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla. Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

2014-05-16 | 20:12:04
Bloggadress: http://kajzas.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback