Det ekar tomt

Hej på er!
Det var ett tag sedan som jag tittade in här och skrev lite.. Det har varit en hel del utanför bloggen som jag prioriterat före ( till exempel fint väder) och även mycket saker i skolan och sådär, ja ni förstår? nu när slutspurten närmar sig i skolan så gäller det att göra sitt bästa. Ibland måste man få hänga med i verkligehten också, så jag har inte riktigt haft den orken att gå in här och skriva en massa onödigt tjaffs som om vad jag gjort hela dagen osv.. Det tycker jag är lite tråkigt att läsa på andra bloggar så jag undviker att skriva det så mycket som möjligt men visst kan det väl hända att det slinker in ett sådant inlägg lite då och då för de :)
 
Men nu tänkte jag slänga in ett litet produkt tips till er med TORR HÅRBOTTEN!!
 
Ni som har torr och sårig/irriterande hårbotten ska absolut ha detta shampo! Det hjälper till att få bort klådan och ger fukt och näring till hårbotten samtidigt som den tvättar och regör. Det finns inget balsam till detta shampo dock så man får ta ett annat.
 
Den finns att köpa på salonger som har LÓRÈAL och även på bangerhead och Lyko 
(Det finns en mindre flaska också)
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback