Svar på kommentar (hårvård)

 
Hej!
 
1. kan kan inte riktigt ge ett specifikt tips på hårinpackning för jag vet inte vad just DU har för sorts hårtyp, men det jag kan göra är att visa vilka som är mina favoriter. så här kommer dom:
                          
 
Dessa 4 har jag provat och tycker allihopa är sueräna till mitt hår. Dom 2 översta är reparerande inpackningar som lagar håret och gör det starkt och friskt igen efter tillexempel mycket blekningar eller färgbehandlingar som förstört hårstået. Jag har "intense repair" just nu och den är underbar!
Dom 2 understa är till torra hår som behöver glans och mjukhet, riktigt bra dom med!
 
Det tipset jag kan ge er när de gäller inpackningar är att leta efter en som passar just DITT hår. L´orèal har en massa olika sorter som passa närstan alla hår, det finns för färgade, slingade, torra, sönderfärgat/blekt, svårtämjda , lockiga mm. Dom har ALLT! Gå in på närmaste frisörsalong så hälper dom dig att hitta rätt! Man kan även gå in på t.ex Bangerhead eller Lyko och köpa, dom har också allt man kan tänka sig vilja ha och även VÄLDIGT bra priser!
 
Just nu har bangerhead 20% på all hårvård dessutom som gäller till den 31/3 (tror jag)  och Lyko har fri frakt och en MASSA bra erbjudanden!
(jag köpte själv schampo och balsam från Märket Sebastian på lyko igår för endat 199kr ord.699kr)
 
 
2. Silverschampo fungerar jättebra!, det jobbar ju som så att det försöker ta bort oönskade gula toner i blekta hår.
Jag skulle satsat på det från Lórèal professionnel, för jag gillar deras produkter! :)
 Detta kostar 99kr på bangerhead just nu om du var sugen att köpa.
 
3. Oj, det är en riktigt svår fråga..
Jag gillar som sagt Lórèal för dom har ett stort utbud och bra produkter!
Sen gillar jag OSIS och TIGI, så jag har inte någon speciell favorit :)
 
 
Tack för frågorna, hoppas du är nöjd med svaren! :)
 
Kommentarer
Anonym säger:

Mitt hår "delar på sig", finns det någonting jag kan göra för att det inte ska dela på sig?
Hahaha kanske otydligt men hoppas du förstår hur jag menar.

2014-03-27 | 09:44:55

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback