ricinolja behandling - 1 vecka efter första gången

Nu har jag gjort 3st behandlingar med ricinoljan och jag kan säga att jag redan börjat känna att det händer lite med mitt hår faktiskt!!
 
Första behandlingen gjordes förra torsdagen och jag har hunnit göra 3st behandlingar än så länge, den 4:de ska jag göra imorgon (torsdag) och då har det gått en hel vecka sedan jag hade i det för första gången. Jag har tänkt att hålla på i ungefär 2-3 månader till om allt går som det ska och om det fungerar bra!
 
Varje torsdag, lördag och tisdag har jag i oljan och låter den sitta i 1 timme för bästa resultat, och dom dagarna fungerar prima för mig eftersom jag endå tvättar håret varannan dag och passar på med det samtidigt då.
 
 
                                  FÖRE                                                                                   NU
 
Jag ber om ursäkt för väldigt suddig bild åt höger, men tog en jättesnabb med självutlösare nyss och sedan zoomade jag in lite för att se tydligare!!
 
Men vad säger ni? Tycker ni som jag att det börjar tjockna litegrann? och även att det växt en pytteytte liten bit?
Kollar man på behån så ser man nästan att det blivit lite, lite längre :D
 
 
Här är helbilderna från dom förstorade ovanför, ellerhur man ser att det hänt något??
första (innan) bilden åt vänter och nu bilden åt höger.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
louise säger:

Håret ser lite längre ut, men det ser också lite fylligare, kanske något man ska testa. Vart köpte du din olja? :D

Svar: Ja visst gör det det?:)Jag köpte den på "Life butiken"
Sandra ullvin

2014-03-05 | 19:15:59
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback