Nu tar jag sommarlov!

Nu är det äntligen dags för mitt underbara sommarlov att komma!! 
Tro mig när jag säger att dethär har jag längtat efter även fast jag älskar min klass och min linje, men alla behöver ta det lungt och ha kul någon gång utanför skolan också så det ska bli awsome med sommarlov i ca 2 månader, eller ja, jag ska ju jobba där imellan också i 4 veckor så det kanske inte räknas som sommarlov i 2 månader.. eller?
Iofs så slutar jag 13.30 varje dag jag jobbar så då har man ju endå hela dagen på sig att hitta på något med vänner eller familj :D
 
Efter vi slutat idag så möttes nästan hela klassen hemma hos isabelle och grillade och snackade en HEL DEL om allt mellan himmel och jord , haha ÄSLAKR min klass!
Nu tänkte jag visa några bilder på kvällen och sedan även en video på när jag gjorde mitt hår imorse :D
ENJOY.
 
  
                                                                       LOVE U GIRLS
 
 
 
 
Kommentarer
Amanda [SPONTAN] säger:

Åh så härligt!

2014-06-05 | 14:28:30
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback