Hunter stövlar

Förra året och året innan det var det ju Hunter stövlar som var som populärast i kläd fronten och jag måste säga att jag själv beställde ett par förra hösten men dom satt inte så bra och jag var inte så jättenöjd med ett par svarta som jag då beställde. Men nu året efter så fick jag en tanke som flyg förbi om att jag kanske ska köpa ett par VITA Hunters ? Jag såg några bilder på någon med en jättesnygg höst outfit och hon hade just vita hunter stövlar med i den outfiten! Så jag funderar på om jag skanske ska ta och beställa hem ett par?:)
(jag vet att jag är lite sen med detta, höhö men sån är jag)
 
Vad tycker ni om Hunter stövlar?
 
                    
 
 
 
Kommentarer
nicolinda.blogg.se säger:

Det viktigaste är ju att du tycker de är snygga och känner dig bekväm i dem sen. Jag tycker personligen att de är jättefina! Vet dock inte vad som är bättre med Hunter just än andra märken. Många köper såna för märkets skull, iaf några av mina vänner.. men de är faktiskt riktigt snygga ser jag. Vita har jag inte sett tidigare. Speciellt!

Du kan ju alltid testa dem med olika outfits framför spegeln och om de inte är något för dig så skicka tillbaka bara :)

Svar: men tack så mycket för tipset :D
Sandra ullvin

2014-06-19 | 20:36:44
Bloggadress: http://nicolinda.blogg.se/
Bara brittiskt säger:

Jag gillar Hunter men också danska Ilse Jacobsen som är populära här nere i Öresund. Själv har jag för tjocka vader för dem tyvärr men allt som påminner om utomhusliv är fint tycker jag. Barbourjackor och tweedkavajer och kepsar. :D

Svar: ja det är väldigt fint alltihopa tycker jag med :)kram
Sandra ullvin

2014-06-20 | 01:12:05
Bloggadress: http://barabrittiskt.wordpress.com
jessica jansby. säger:

har ett par gröna hunters och jag tycker verkligen de är bekväma att gå i en hel dag, spelar ingen roll om det är i stan eller i stallet. tyckte inte alls om gummistövlar innan jag provade dessa men nu gillar jag de :)

sv: tack så mycket! :)

Svar: va kul att du också tycker om dem :)
Sandra ullvin

2014-06-21 | 21:36:27
Bloggadress: http://jansbyphotos.blogg.se
biggeros säger:

Jag skulle vilja ha rosa stövlar =)

Svar: ja, dom är ju jättesöta dom också :)
Sandra ullvin

2014-06-27 | 11:28:50
Bloggadress: http://biggeros.blogg.se
tony säger:

Riktigt snygga stövlar har själv ett par röda som används flitigt.

2014-06-29 | 16:25:00

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback