Hallon smoothie

Alltså jag har verkligen FASTNAT för dethär med smoothies!! älskar dem så jag skulle kunna äta en till varje mål istället för mat, haha. Nej men skämtåsido, dom är ju verkligen perfekta att ta på kvällen efter en varm sommardag, ett jobbigt träningspass osv..
 
Jag tycker hallon i endast är godast hittills, alltså bara hallon och youghurt! Skulle kunna äta 3 på raken ;) Och sedan gillar jag när det är lite bitar kvar av hallonen så man liksom suger upp i sugröret och äter samtidigt som man dricker, haha. Nej men ni förstår :)
 
 
 
Eftersom att jag gillar dessa små bitar av hallonet så vill jag ju gärna behålla dom när jag gör iordning min smoothie, och då gäller det att man inte mixar för länge!! jag brukar ta elvisp istället och hälla ingredienserna direkt i en bunke istället för mixern, då ser man liksom hur stora bitar det är och då är det bara att sluta vispa när man känner sig klar. För mig tar det ca 20 sekunder att vispa tills jag får denna goda smoothie!! prova detta!! gör det.
 
 
 
Dessa två ingredienser ovanför är de enda jag har i denna smoothie, inget annat!! och trooo mig, det är seriöst den abslout godaste smoothie ni någonsin kommer att ha druckit! Jag är besatt av den. 
Och för er som ej testat denna youghurt, GÖR DE!
 
 
Kommentarer
kelly säger:

God den såg ut:D

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar:D

Ha en fin dag!:)

Svar: ja, verkligen! det ska jag göra :)
Sandra ullvin

2014-07-25 | 10:56:38
Bloggadress: http://kkellysliv.blogg.se
Josefin säger:

Åh detta ska jag prova! Ser galet gott ut!

Svar: det kan jag lova att det är!!
Sandra ullvin

2014-07-28 | 00:55:17
Bloggadress: http://jsphotography.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback