träffade tjejerna

Hej!
Idag träffade jag tjejerna igen inkl johanna som inte var med förra gånger. Väldigt kul att hitta på någonting istället för att sitta hemma helt själv hela kvällen. Vi kollade på lite film, snackade, lyssnade på musik och jag gjorde en snygg uppsättning på Johanna. lite senare på kvällen (för ett tag sen) så gick vi ut en sväng och sen in och åt lite kvällsmacka innan dom gick hem.
 
Nu sitter jag här ensam igen och ska kolla på några avsnitt av parenthood innan jag ska sova! Imorgon ska jag och Jossan till erikslund och kolla på någonting som jag inte minns?.. Har DOCK inga pengar så kan inte handla någonting.. Det suger att vara fattig.
 
 
 
Bilderna är asdåliga, jag vet.. men dom är tagna med min mobil och jag hann inte ta fram kamerna för hon skulle ju ha ur det ur håret direkt..
 
Godnatt!
 
 
Kommentarer
elin stridh säger:

planer för idag? :)

Svar: ingen aning:)
Sandra ullvin

2014-02-27 | 12:10:14
Bloggadress: http://elincecilia.com/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback