sportlov äntligen

Hej!
Nu har vi äntligen sportlov, fy va jag längtat!! Jag har ingen aning o vad jag ska hitta på detta lov, som vanligt ^^ Jag ska iallafall SOVA UT det är en sak som är säker.
Idag hade vi matteprov och jag har ingen aning om hur det gick, men det får vi la se ;) När vi var klara fick vi gå hem i allafall som var helt underbart, eftersom jag varit skittrött hela dagen!
 
 
Dagens Dubbel outfit ser ni här ovan
 
Haha, jag är en sån som ABSOLUT INTE kan gå med jeans hemma efter skolan, så direkt när jag tagit av mig skorna och jackan då jag kommer hem går jag raka vägen in till mitt rum och byter byxor till ett par aningens mjukare, hihi.
 
Så åt vänster är "skol outfiten" och åt höger är "hemma outfiten" :)
 
Hoppas ni får ett bra lov 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback