Nytt till håret Från RUSTA??? :O

 
Idag köpte jag lite nytt på hårfronten igen, hihi. Denna gång blev det lite spontanköp på RUSTA faktikst? jag hade ingen aning om att dom hade frisörprodukter DÄR? men gud så billiga dom var!!
 
Hårinpackningen från Loreal Professionnel (som jag alltid kört med) kostade endast 179kr?? Den kostar 349kr på salong eller på internet. Detta var den stora förpackningen också, helt sjukt vilket fynd!!
Catwalk balsamet har jag fått rekomenderat av andra frisörer så det ska jag testa nu också. Den ska bevara färgen i håret och ge ett glänsande och skyddande resultat. Ska nog köpa shampot senare, men det fanns dock inte där. Endast 79.50kr kostade den (köp i salong: ca 200kr?)
 
Kommentarer
Julia säger:

Tack för tipsen hur man får långt hår, ska prova! Jag har frågestund just nu, så släng gärna in 1-3 frågor så länkar jag din blogg för mina 75-100 läsare i nästa inlägg! Kram

2014-02-07 | 18:32:33
Bloggadress: http://bellatorum.blogg.se/
Julia säger:

Hej finis! Jag rekommenderade just din blogg på min, med 75 - 100 läsare,som tack för att du frågade!

2014-02-08 | 15:20:42
Alina säger:

kul med nytt för håret! ska kolla på rusta då! =)

Svar: ja men visst:)
Sandra ullvin

2014-02-08 | 17:54:30
Bloggadress: http://torstenz.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback