Min pappa han kan han ♡

 
 
 
 
Min pappa, han kan han♡
Idag har vi äntligen börjat och byggt klart min sänggavel som vart perfekt och precis som jag ville ha den. Dock ska den bli VIT så den blir ännu snyggare och passar in i resten av inredningen. Ska ha en liten tavla eller något likanande här nedan, som ska stå uppe på gaveln också, sedan när jag hittat någon som passar. Vill ha någon i pastell färg tror jag. Sedan kanske vi även ska sätta lite lysen bakom så det lyser fram mellan springorna när man tänder den.
 
Men som sagt vart jag skitnöjd och jag har helt klart världens bästa föräldrar som betalar detta åt mig ♡ Det gick på ca 600kr för ALLT. Det kommer blir sååå fint. Jag köpte även ett nytt påslakan på maxi som var lite vårigt, med pastelliga färger och i lapptekniks form.
 
 
<-- täckets uppåtsida |  kuddens undersida-->
 
Kommer blir skitbra tror jag 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback