Dagens slarviga

Hår donut med två blommor från H&M har jag i min lilla rishög idag, hehe.
 
Idag är det måndag och första dagen på sportlovet, jag ska ut och hitta på något snart tänkte jag, men har ingen aning om vad, Jag är sååå sugen på shopping men har ju såååklart inte pengar:( Förresten påtal om min lilla rishög så är det snart dags för slingning igen, det ser ju förjäkligt ut med så grotesk utväxt.. Usch och fy! har dock tänkt att vänta litegrann så att mitt hår får vila en stund innan nästa behandling så det inte går av, för det vill jag ju inte!!
 
 
 
 
 
Kommentarer
louise säger:

Super snyggt ju :)

Svar: tack så mycket :)
Sandra ullvin

2014-02-24 | 16:43:32
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback