Cubus öppnings erbjudanden - nytt

Hej vännerna mina!
Har ni sett att jag bytt design? Jag pillade ihop en snabb header igår och la in en söt bakgrund till, sen var jag så trött så det var nästan direkt hopp i säng. Idag hade jag endast 1 lektion i 60 min på morgonen sen har vi håla till om ca 1 timme, alltså från 10.10 - 14.50 då vi ska tillbaka till skolan för endast 1 lektion, sen slutar vi!
Den sista lektionen är idrott också så det känns ju inte så jätte värt, haha.. Men jag ska tillbaka och vara duktig iallfall.
 
Klockan 10.10 kom mamma och Annika och hämtade mig och då åkte vi direkt ner på stan för att kolla in vad dom hade i den nya Cubus butiken som öppnade idag i Igor (shopping center). Jag hittade en del som ni ser här nedanför som min SNÄLLA mamma betalade åt mig 
 
 
 
 
 
 
Detta var från Cubus, sedan åkte vidare för lite mat på Ikea på Erikslunds shoppingcenter och även där hittade jag litegrann. 
 
 
Denna fick jag av min SNÄLLA faster annika ♡ Tack så mycket!! | Denna har man i garderoben och hänger sjalar på :)
 
 
Sedan fick jag även dessa av mamma
 
Nu ska jag strax tillbaka till skolan igen för att springa beeptest på idrotten, KUL verkligen, haha!
Vi ses  

Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback