Att få motivation till träning

Jag har inte riktigt ett sånt bra tålamod till att träna, vill ha resultat direkt så jag ger oftast upp efter någon vecka. Det gäller godisförbudet jag hade i januari också.. Kan ju säga att det gick bara ca 1 1/2 vecka innan jag bröt det..
 
Det är vääldigt få gånger jag har riktig träningsmotivation och känner för att träna, men när jag väl har det så är det just då jag smockat i  mig ett kilo godis eller en hel marabou. IDAG är en sådan dag kan jag säga.. höhö.
Precis smällt i mig en hel 200g marabou och efter den kände jag hur magen bara växste, haha. SÅ JAG SATTE MIG OCH SKREV ETT TRÄNINGS- SCHEMA.
 
På mitt Schema står det:
måndag: 50 situps, 5 armhävningar, 60 sekunder plankan.
tisdag: 50 situps, 5 armhävningar, 60 sekunder plankan.
onsdag: springa och 50 situps.
torsdag: valfritt.
fredag: gym eller 50 situps, 5 armhävningar och plankan i 60 sekunder.
 
Så nu ska jag försöka köra efter detta schema och även försöka dampa ner på godis och sötsaker.
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback