Jullov!!

 
 
Hej!
Äntligen var det dags för jullov!! som jag längtat, ni förstår inte hur skönt detta ska bli :)
Nu har halva gymnasietiden gått också och det känns som igår jag satt och funderade över vad jag skulle välja för linje och vilket gymnasie jag skulle gå på.. Men det var tur att jag valde frisörlinjen och den skolan jag går på för annars hade jag inte fått träffa alla underbara människor som jag lärt känna under detta 1- 1/2 år. Jag är sååå TACKSAM för mina vänner 
 
Nu ser vi framåt och väntar på studenten som är om precis 1-1/2 år från och med idag!! Men först väntar vi på julen som är om bara 5 dagar.. Helt sjukt att det är jul snart :O
 
kram på er och hoppas ni får ett bra lov eller ledighet om ni inte går i skolan :)
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback