God jul på er mina fina!

Idag är det julafton och det har varit fullt hus här hemma hela dagen lååång!! Jag vaknade runt halv 10 någongång imorse och hade faktikst nästan ingen julstämning alls konstigt nog, haha.. Men den kom mer och mer ju längre dagen gick! 
 
Vi öppnade våra julklappar runt 11.30 eftersom vi skulle få gäster vid 14.00/15-00. Jag blev supernöjd för ALLA julklappar som jag fick under hela dagen och kvällen och är sååå tacksam för att jag har fått så snälla och generösa föräldrar och släkt!! ÄLSKAAAR ER.
 
Vi åt julmat och bara mös allihopa och pratade om en massa saker och även gjorde lite planer inför helgen :) Vi ska minsann åka till arosfortet på söndag ( ett mini "fångarna på fortet") några stycken i släkten och ha kul :) 
 
Vi hade också vårat lilla julklappsbyte som vi brukar ha varje år där vi har lottat ut namn till allihopa och ingen får veta vem som har vem, gud va inveckalat haha.. hoppas ni fattar ;)
 
Men det bästa av allt tror jag var att det började SNÖA på självaste julafton, helt otroligt och supervackert!! Blev helt varm i kroppen av glädje när jag tittade ut och såg snön falla ner från himlen!! 
 
så en sumering på denna julafton var UNDERBAR.
och TACK igen för alla fina julklappar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här nedanför ser ni mina julklappar som jag fick :)
Shampo & balsam + olja | mixer | ralph lauren parfym och bodylotion
lite flytta hemifrån och bakgrejer 
träningsskor, tofflor och lite kläder (blandannat ESTER ELENORA sjal :D)
MACRO-objektiv, dounat, olja och lite pengar och presentkort
Duntäcke och morgonrock :D
 
 
Det var det! och jag är såååå tacksam för denna jul!! Kram och hoppas ni haft en minst lika bra och mysig jul som jag haft!! 
 
God jul!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Angelica Bengtsson Fotografi säger:

Vilka fina saker :D

Svar: tack snälla :)
Sandra ullvin

2014-12-25 | 23:14:42
Bloggadress: http://angelicabengtsson.blogg.se
Lifejj - livet i ett distansförhållande säger:

Vilka fina julklappar! Jag fick också en morgonrock haha ! :D

Svar: tack :) haha va kul :D
Sandra ullvin

2014-12-25 | 23:24:31
Bloggadress: http://lifejj.blogg.se
Ana Kroatien säger:

Fina bilder!! Vill ha den där bakboken av Manuela!!

Svar: Tack :) ja den är suuuperfin med en massa goda recept i :D
Sandra ullvin

2014-12-30 | 11:33:25
Bloggadress: http://coffeeandcake.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback