Nu har jag bestämt mig!

Jag ska köpa en Canon EOS 700D!! Jag har läst om den, känt på den och blivit KÄR i den.. Så nu är det bestämt! En sån får det bli. Dock vet jag inte riktigt än hur jag ska fixa fram mina pengar till den men det löser sig och jag hinner planera lite och tänka lite mer innan jag väl köper den :)
 
 
 
 
Sen måste jag köpa ett objektiv till kameran också och det får bli mitt favvo 50mm 1,8 eftersom det är billigt och TOPPEN bra! Men som sagt, pengarna måste tänkas ut.. Och även vart ifrån jag ska köpa den från!
Men jag har bestämt mig iallafall så det är ju ett plus :)
 
Kommentarer
Emilia säger:

åh vad kul! Kan verkligen rekommendera 50mm som du tänkt köpa, använder i princip bara det och är sjukt nöjd :)

Svar: ja, jag har det till min som jag har nu fast det är ju nikon :) och jag gillar det också jättemycket :)
Sandra ullvin

2014-08-08 | 15:30:54
Bloggadress: http://emiliaflorence.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback