ca 3 månaders skillnad

 
                  I slutet på MAJ 2014                                   NU ( 10 augusti)
Hej!
Jag har på senaste tiden känt att mitt hår verkligen växt och blivit rätt långt för att vara mitt hår, så jag tog en bild i nuläget (högra bilden) och jämnförde med en från i slutet på maj då jag både klippte och slingade det. Och kan ni se skillnad?? Det kan jag!!! Det är ungefär 1 dm skillnad, och det är ju helt sjukt!! håret växer ju normalt ca 1 cm i månaden och nu har det alltså växt 10 cm på 3 månader :O 
 
Hemligheten bakom detta är ricinolja och bra produkter, samt inga värmeverktyg på hela sommaren!!
Jag använde ricinoljan typ hela första månaden på lovet varannan dag och sedan även halva juli också. Sen har jag faktikst inte använt den så ofta då jag inte har haft tid att ha i den på kvällarna, men någon gång i månaden har jag haft i den iallafall :)
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Mickizela säger:

Om det nu hade varit sant.. Ricinolja gör faktiskt inte så att håret växer snabbare. Och man ser även på bilderna att det inte är 10cm skillnad. Man kan faktiskt inte alls påverka hårets växt-tid. Håret växer inifrån huvudet och det kan du inte påverka utifrån huvudet, något att tänka på :)

Svar: tyvärr så är det sant.. JAG känner väl själv att mitt hår blivit längre och jag har även mätt håret för att se innan och nu.. Och dessutom så kan man visst påverka hårets växt tid med ricinolja för att att man lägger i oljan i hårbotten och gnuggar in det och på så sätt suger hårbotten in oljan i rötterna.. Så ta reda på fakta innan du skriver en kommentar nästa gång :) Och jag skrev att det är CA 10 cm skillnad!
Sandra ullvin

2014-08-11 | 14:28:50
Bloggadress: http://nattstad.se/mickizela
Zarah Joling säger:

Ingen idé att lyssna på avundsjuka idioter, mitt hår växte helt otroligt pga ricinolja och fick flera kommentarer om att jag inte hade t.ex samma kläder på bilderna, att mitt hår skulle ramla av pga ricinoljan m.m... Det funkar och vi som har testat vet det, dom som inte får något resultat använder det antagligen fel... :) va kul att det har växt iallafall :) kram!

Svar: Ja, det är så tröttsamt att folk alltid ska kommentera och vara avundsjuka.. Men som du säger, vi som testat vet att det funkar :)kram
Sandra ullvin

2014-08-17 | 11:34:38
Bloggadress: http://zarahjoling.blo.gg/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback