Back to school och 1 år med denna blogg!!

Imorgon firar vi 1 år på denna blogg!! Det har alltså gått ett helt år sedan jag öppnade denna blogg på blogg.se och jag kan verkligen säga att jag stormtrivs!! Det har hänt mycket på helt år och jag börjar imorgon 2:an i gymnasiet på frisörlinjen :D
 
Man kan inte vara gladare än mig och jag kan erkänna att jag längtat lite efter skolan och frisörlektionerna, samt alla kompisarna!! Och imorgon smäller det!! Jag börjar 2:an.
 
Jag vill bara tacka er alla som kommenterat och gett mig positiv respons på allt jag gjort och lagt upp under dethär året! Ni betyder jätte mycket för mig!! Och såklart ni andra som kikat in också :D
 
KRAM PÅ ER!
 

                                                                 ♡

Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback