Sommarjobb inom kommunen

Hej!
Har precis fått veta att jag fått mitt allra första sommarjobb :) 
Har aldrig jobbat på sommaren förut (förutom reklamutdelning) så det är en hel del blandade känslor nu, men jag är väldigt glad att jag fick och hoppas inte att det blir alltför jobbigt. Jag ska jobba med trädgårdsskötsel och städning från klockan 08.00 - 13.30 på vafab miljö från den 14 Juli till den 10 Augusti.
 
Får passa på att njuta av sommarlovet så mycket jag kan innan jag börjar jobba sen, för i sommar ska jag bli brun!!!!! lika brun som förra året om inte mer :D
 
Kommentarer
Kashma Izat säger:

Trädgårdsskötsel är super kul!!!! Jobbade med det i somras och jag tyckte att det var extremt kul, men jobbigt då man fick stå och hacka i ogräset i timmar haha

Svar: Va kul att du tyckte det :D det blir säkert jätte kul när jag väl kommer igång :) men vad fick du göra för något då mer än att rensa ogräs ? :)
Sandra ullvin

2014-04-16 | 23:08:48
Bloggadress: http://kashmaizat.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback