Man känner att sommaren närmar sig..

..Ja herregud!! som rubriken lyder så kan jag med säkerhet säga att sommaren är påväg, känns det iallafall som.. Fyfasiken vad mitt rum blir varmt på sommaren och jag kan knappt sova för det är så varmt och klibbigt.. just den känslan har jag nu.. FY. Gillar inte att ha fönstret uppet när jag ska sova så jag brukar ta in en fläkt när det är som varmast och ha den på, fast jag gillar inte den heller egentligen för den låter som en traktor som plöjjer hela huset.. Nej kanske inte,  men nästan iallafall ;) speciellt när man ska sova för då förhöjs ju alla ljud känns det som.
 
Jag kom på att jag missade att lägga upp en söndagsfrisyr i söndags så tyvärr blir det ingen förens nästa söndag, håll ut!!
Nu ska jag sova för imorgon är det skola igen, tråkigt nog.. :/
Kramisar
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback