Lördag 13 april

Hej!
Idag började jag med att gå upp 08.30 ungefär för att åka med mamma, pappa, min faster Annika och min kusin Melker till deras stuga. Vi var där till ungefär 13.30? och åt mat och fikade mm :)
Väldigt trevligt!!
När vi kom hem åkte jag hem till Alva (min andra kusin) för att umgås med henne resten av kvällen. Jag gjorde lite uppsättningar och så på henne som ni ska få några bilder på också. OCH vet ni? jag fick presenter av dom också (lite i förskott) och dom var huuur fina som helst, TACK så jätte mycket
 
Nu får några kassa mobil bilder beskriva min dag lite noggrannare.
  
 
  
 
Sen dom fina presenterna ♡ 
 
 
 
Sååå fina ♡ Tack snälla!
 
 
Godnatt och sov gott !!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se säger:

Texten på hjärtanet är så fin :)

Svar: ja verkligen :)
Sandra ullvin

2014-04-13 | 19:32:25
Bloggadress: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback