Jag överlevde talet

Jag klarade talet som vi hade i svenska nationella idag, jag överlevde! HAH. Tänkt att man kan bli så nervös för att stå och prata inför människor.. Herregud. 
 
Men dagen har rullat på sen dess och jag har just nu min ricinolja i håret, ska snart tvätta ur och prova mitt nya schampo och balsam :D Annars kan jag passa på att tala om att vi är minsann lediga imorgon, så jag får sova ut och ha en mysig dag hemma medans alla andra jobbar och är i skolan. Lång helg för mig :)
 
Färgade Beccas hår igår när vi hade egen hårvård by the way :)
 
 
PS: på andra bilden har vi sprayat i lite sprayfärg slingor så det är inte permanent :) 
 
 
Kommentarer
Joy Wagner säger:

Stort lycka till med utbildningen!
Själv är jag frisör sen ca 5 år tillbaka jätte kul verkligen! Våga vara kreativ och lite udda så kommer allt gå bra :)
Hoppas du får en riktigt fin helg.
Kika gärna in hos mig och lämna ett litet spår om du får en minut över.

Svar: Tack så hemskt mycket för tipset, det ska jag :)Kram
Sandra ullvin

2014-04-04 | 14:09:45
Bloggadress: http://msjoywagner.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback