bunkrat upp

..Med 1 liter ricinolja inför sommaren :)
Ready to get long beauty hair? YES iam 
 
Har hittils bara köpt dom små tuberna för att se om det fungerar och eftersom det funkat för mig så tänkte jag att jag kunde köpa lite större förpacknngar för att spara pengar och slippa köpa ny varje månad :D
 
Ni hittar dom HÄÄÄR med rabatt på 10% + studentrabatt för er som har Mecenatkortet på 10% till :)
Jag fick betala 189kr för båda (paketpris). I vanliga fall om man köper en 100ml flaska på Life butiken så får man betala 79kr.. och om man måste köpa nya varje månad så blir det ju en del pengar i gämnförelse med dethär :)
TIPS, TIPS, TIPS !!!!!
Kommentarer
Snusmumriken säger:

Använder du fortfarande ricinolja? jag har precis beställt hem men blir så osäker på om jag vågar testa nu när jag läser om det på olika forum och de människor som skrivit att det är bra har ofta slutat skriva om det efter någon månad. Om du slutat med det, varför? Och om inte, vill du visa för och efterbild? :)

Svar: Hej! jag använder det fortfarande men jag har inte skrivit så mycket mer om det för att jag klippte mig innan skolavslutningen och då försvann liksom lite av det jag växt ut med hjälp av ricinoljan.. så jag kunde liksom inte fortsätta lägga upp hur mycket det växt för då hade jag varit tvungen att börjat om i min "längd lista". Men jag tycker du ska prova för det är ingenting dåligt som kan hända om det inte fungerar för dig. Men det man ska ha i åtanke är att det fungerar inte för alla!
Kram
Sandra ullvin

2014-06-16 | 01:37:52

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback