Min lille sockertopp!

Idag kom min kusin och hans mamma över på en liten "middag", hehe.. vi åt bara hamburgare, men ändå. Jag roade min lille "bebis" (som inte är så liten längre) i skogen och i lekparken under tiden mamma och annanika satt o snacka om en massa.
Här kommer lite bilder som jag tog i skogen på Melker (som han heter).
 
 
 
Mitt "lilla" hjärta
 
Vart ju ganska så många bilder som vart suddiga, pågrund av att han såååklarrt inte kan sitta still och ta ett fint kort.. (vad förväntar jag mig av en 5 åring). Nej men han gillar ju inte att vara med på bild längre heller.. man får ju lov att muta han med saker för att man ska få ta en bild..HIHI, Det var ju liiite enklare när han var mindre och bebis:)
 
Lika söt är han för det, hjärtat mitt
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback