Fredag ♡

Hej vänner!
Idag är det fredag och även denna vecka bara flög iväg..Jag tycker det är ganska bra iofs, för jag väntar på 22 oktober, 20 oktober och 28 oktober så himla mycket så jag nästa spricker. Den 20:onde är det säsongstart för Solsidan, den 22 är det halloween avsnittet på pretty little liars i hela 2 timmar!!, och sist men inte minst är det våran tripp till Ullared den 28:onde. Ullared är nog det som jag längtar mest till iallafall.. Shopping-tönt som jag är;) Haha.
Nej men veckan har gått fort och jag tycker det vart en jättebra vecka!
I skolan har vi börjat klippa graderingar idag, väldigt kul det med:)
Men nu är det helg och man får ta det lungnt och bara njuta.
 Kram Sandra
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback