Ny tunika från Love forever

 
Beställde ju denna för någon vecka sen och nu har den kommit. Jag gillar den:)
Idag i skolan höll vi på lite med långhår och tränade teniker på dem. Det gick bra denna gång med och såhär blev resultatet:
rätt enkel och väldigt fin!
 
Här får ni lite extra bilder från någon dag tillbaka som jag tog när Nellie va ute och busade lite i löven:)
Min kanin hon är verkligen speciell, Hon är mitt allt. Jag älskar henne mer en allt och hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
Just nu håller hon på att byter päls till vinterpäls från sommarpäls som ni ser på bilden lägst ner till höger, hihi.
Hon är så busig, hon är absolut inte som alla andra kaniner som bara sitter i sin bur varje dag och glor ut genom gallret.. Nej nellie har en helt egen ute "gård" som min pappa snickrade ihop när hon var ca 1år ?
Det är hönsnät runt den och en dörr så man kommer in! så man kan vara inne hos henne. Sen har hon en liten inhängnad som vi öppnar upp när vi är hemma så hon kan springa ut och käka gräs. Den inhägnaden är kompostgaller.
På vintrarna tar vi in henne på våran inglasade altan, då bor hon där över vintern och till våren flyttar vi ut henne igen. Så lever min lilla prinsessa hon, LYX-LIV!!
 
 
Kram Sandra
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback