naglar och uppsättningar

Hej!
idag fick vi gå in till sylisterna från våran klass och få våra naglar fixade av dom. Superfint vart det!!
 
Mendans vi bväntade på att det skulle bli våran tur att fixa naglarna så gjorde vi lite uppsättningar mm inne i salongen. jag använde min fantasi och skapade några "uppsättning"/frisyrer.
 
Har ingen aning varför bilderna hamnar så.. nån som vet?

Jaja. dessa små frisyrer gjorde jag iallafall och ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka till Linda och träffa några kompisar där eller vara med någon annan, eller hemma. Vi får se vart dagen leder mig, haha.
Nu är det helt plötsligt bara 3 dagar kavr tills ullared resan, wiiihooo!!
 
Kram Sandra
 
 
 
 
 

 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback