uppsättningar av eget initiativ.

Hej!!
idag hade vi bara frisör lektioner hela dagen från 09.30 till 12.15 då vi slutade och fick åka hem. På lektionen  gjorde vi lite långhårsuppsättningar av eget initisiativ, alltså vi fick kolla på youtube eller komma på något själv som man ville göra. Alltså en uppsättning.
Jag gjorde 2st olika varianter, den ena lite åt det busiga hållet och den andra lite mer vacker och "enkel" (alltså det händer inte så mycket i den andra)
       
        Här är den första, lite mer busig och festligaren än den andra.
 
        
  Denna är lite mera "rak på sak", alltså lite mer ren och vacker.
 
Så min favorit av dessa är helt klart den sista, jag la ner mycket mer jobb med den än den första. Den första uppsättningen gjorde jag bara något som kom upp i huvet, men den andra hade jag en idé som jag gillade och sen utgick jag från den.
 
 
             
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback